dmlamom Merhaba hanımlar doktor kontrolümde doktor iki kese olduğunu söyledi ancak birinin sağlıklı olduğunu içinin dolu olduğunu söyledi ölçümlerini yaptı 5 haftayla uyumlu çıktı, ancak yanındaki diğer koyu alana tam kesede diyemedi kanama alanı da diyemedi 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi ancak tabi beklemedeyken başına gelen var mı neler yaşadınız merak ediyorum sizce 2. Kese mi yoksa kaybolacak bir alan mı 🥹 
newmomad dmlamom aynı görüntü arkadaşımda da vardı bi doktor ikiz olabilir demişti ama bi hafta sonra ikiz olmadığı netleşti kayboldu zamanlada :)
Havin49_ dmlamom benim keselerim de böyleydi biri büyğk biri küçük şuan ikizlerim kucağımda çok şükür
dmlamom @cokkasmabeabi yaa öyle mi dersiniz bende çok keseye benzetemedim ama geç döllenmede olabilir denince içime bir şüphe düştü zamanda geçmiyor 🥹 2. Çocuk fikrine anca alışıp niyet etmişken ikiz olma ihtimali bizi şoka uğrattı biraz 🥹
dmlamom @newmomad İçimi rahatlattınız bi nebzede olsun sağolun 😊 Güzel gelişenin kalp atışını duyalım sağlıklı olsun isteğim Allahım isteyen ve bakabilecek olana nasip etsin inşallah ikiz bebişleri 🤩
dmlamom @Havin49_ Ciddi misiniz 😅 Sağlıkla büyütün inşallah ❤️ Tabi ki olacağı varsa bir şey yapamayız ama benim bir oğlum var eğer ikiz de olur desteksizim Türkiye de değilim çok zorlanırım o yüzden tek olmasından yana gönlüm bakalım nasip 🌸