eslem2121 Adet günleri saat üzerinden hesaplanır yani diyelim bugün öğlen 3te adet gördünüz yarın saat 3te 1.gününüz dolar sizde adet gördüğünüz ilk günün saatiyle lekelenme gördüğünüz saati hesaplayıp gün hesabı yapmalısınız arkadaşların da dediği gibi 10 günü geçmişse özür kanamasıdır bu saat meselesinden dolayı özellikle adet takvimi tutmak lazım bir deftere olduğumuz saate kadar yazılı bir şekilde