37+4 gün bugün dün akşam karın sertliğim çok fazlaydı acile gittim sancılar baya yüksek çıktı ama ben bişey hissetmedim hiç açılmada yok dedi ebe doktor da sebebini anlamadım dedi de serum verdiler 1000 nlik ondan sonra tekrar nst çekti düzelmiş dedi eve geldik ama şuan ağrılarm var bu şekilde olup doğum yapan oldu mu acaba açılma olmadan sadece sancıyla tekrar gitsem beklesemmi bilemedim