buketdeniz19 mklc19 Ben 😂Adet belirtilerim olmayınca şüphelenmiştim çünkü benim adet belirtilerim 1 hafta öncesinden başlardı ama hiç bir belirti yoktu şansa test yaptım ve hamilelik belirtim te yoktu adetime 4 gün kala hamile olduğumu öğrenmiştim 😂
nisanur_klc mklc19 ben hiç bı şey anlamadım kan vermem gerekiyordu benim beta HCG yükselince fakr ettim 26 Aralık kanda öğrendim
buketdeniz19 mklc19 ayy inşallah test yapsana varsa elinde ama Awox ile yap algılaması biraz Daha etkili betam 13 tü ilk öğrendiğimde 😂onu bile algılamıştı
mklc19 buketdeniz19 normalde her ay 4ünde oluyorum ama bu ay 6sına kayacak sanırım uygulamalarda 6sı gösteriyor , çok sabırsızım inşallah hayal kırıklığına uğramam 🥹
mklc19 buketdeniz19 hayır hiç yapmadım , sadece reglden sonra ovulasyon testi yaptım 18i19u pikti 17-18-20-21 şubatı değerlendirdik
nidasezgin Benimde regl tarihim 4 Mart ama 24 şubatta kan testi verdim 5.1 çıktı sonra 27 şubatta yine test verdim 86.1 çıktı hamile miyim
ilknur1414 mklc19 seninle aynıyız 19 da pikti benimde 5 mart bat hiç belirti yok 2 gün önce biraz bel ağrım oldu baş ağrım oldu ama griptim bi yandanda kasıkta batma oldu ama çok az anlamadım yaa 🥺
emine136 Ben hepsinin çok fazlasını yaşıyorıyorum kasıkta ağrı bel ağrısı göğüsler de hassasiyet ağrı uyuma hepsini tamam bu sefer kesin hamileyim diyom ama değil belirtiler yanıltır en net şey regli gecikmesi onun haricinde test belirtilere pek inanmayın
emine136 nisanur_klc keşke bende hepsini yaşadıktan sonra hamile olmuş olsam benim dediğim şu vücut hormonlar yanıltıyor hayal kırıklığına uğratıyor bu yüzden beklemek sabır gerekiyor
nisanur_klc emine136 inşallah siz mübarek ramazanda hayallerinize kavuşursunuz dualariniz kabul olsun