Arkadaşlar dün bebek hareketlerinde azalma var diye acile geldim suni sancıyla normal doğum yapıcaz dediler.Yatışım yapıldı ,alttan ipli bir fitil taktılar dün öğlen 12den beri sancı çekiyorum daha yeni 3cm açılmam olmuş.Çok zor gerçekten ağladım bugün.Ben bu açıklığı nasıl ilerletebilirim .İlerler mi acaba?Serum ile verilen suni sancıdan istedim en azından daha hızlı olsun diye kabul etmiyorlar.Tecrübelliler lütfen bilgi verin.