Moz Ben iki kez aciline gittim birinde çok memnun kaldım. Diğeri dündü. Çatalcada oturuyorum yüksek tansiyon ölçtüm evde en yakın kadın doğum acili oradaydı. Kendi hastanem ekstra bir saat uzaktı bende korktum gerekirse ambulansla gönderirler diye gittim. Geldiler nst bağlayıp gittiler bi ebe mi hemşire mi sekreter mi anlamadığım kız vardı bi o da telefonda erkekle konuşuyordu ingilizce ben orada stresli stresli bekliyprdum gelip bakmadılar bile tansiyonuma tekrar. Bana diyor doktor niye buraya geldin burada biz sana bir şey yapamayız tansiyon riskli nromalde de tansiyonum yoktu ilk kez çıkmıştı. Bende korktuğumu en yakınım burası olduğunu söyledim. Neyse sonra tansiyona baktılar gelen ebe mi neydi bana diyor niye bu kiloda hamile kaldın olumsuz olumsuz konuştu 37 haftalık gebeyim ve tansiyonla gitmişim bana öyle konuşuuor o kadar sinir oldum ki. Tansiyonum sonra 146 ya 77 çıktı 130 Lara düştüğü gibi kağıt imzalayıp gönderiler o kadar zoruma gitti ki tavırları anlatamam. Ama ilk gittiğimde Dr çok iyilerine denk gelmiştim nasip