busonryavrusu Benim de 15te gördü Coraspin başladı, bende de solda var. 20.hafta detaylıda hala devam ettiğini söyledi perinatolog. Tansiyonuna dikkat et kilo fazla almamaya çalış dedi sadece. Aspirine de başlamışken devam et dedi. 28.hafta dolaylarında tansiyon yükselmesi söz konusu olabilirmiş. 13/9u geçerse hastaneye git direkt dedi. Başka bir şey yok şu an için takip lazımmış. Sağlıklı doğum yapanlar olduğunu duydum, ben de benzer bir post açmıştım. İnşallah sorun yaşamayız 🙏🏻 bana doktorum yoga gibi sporlar da önerdi bu süreçte, hareketle de destekleyelim dedi. Hamile yogası a gidiyorum şimdi.