merve__12 mesajı yeni görebildim o sırada ağrılarım pek yoktu nstde felan hiç çıkmıyordu öğlen hafif gelmeye başladı 2 ile 3 arası çok fazla ağrı çekmeye başladım açılmam için sürekli kontrol ettiler tam sancı esnasında yaptılar bunu açılmama daha da çok katkı sağladı doğumhaneye geçtim çok bağırdığım için sürekli farklı doktor gelip kontrol etti 8 cm açıklık oldu doktor damar yolundan ilaç vericekti hızlı açılsın diye tam vericekken sancım geldi bi anda çocuğun kafası aşağı indi direk doğum başlatıldı 3 ıkınma ile kesiksiz bi şekilde 16:37 de kucağıma aldım oğlumu