Kızlarrrr sonunda ben de bebeğime kavuştum . 26 şubat doğum tarihimdi planlı sezeryandı benimkisi sabah geldik kan alımı nst tarzı işlemler yapıldıktan sonra beni ameliyathaneye çıkardılar ameliyathaneye gidene kadar genel anestezi istiyorum diye tutturuyordum en son hemşireler filan nasıl olduysa spinale ikna oldum 😀 aslında bebeğim içindi doğrusu çünkü anestezi ona buluşabilirmiş genel olursam bende kabul etmedim spinal oldum dedikleri gibi bele yapılan iğne zerre acımıyor kızlar haberiniz olsunnnor al günlük hayatta yaptığınız iğne daha çok açıyor öyle diyeyim size iğne yapılır yapılmaz bacaklarım uyuştu hemen uzanırdılar günlük hayatta bacak uyuşukluğu oluyor ya aynı onun gibi bir uyuşukluk biraz zaman geçtikten sonra bebeğimi gördüm 🥹😍 anne bebek temasını yaptık hemen denildiği gibi çekiştirme filan hissetmedim ben sadece bebeği çıkartırken karnımın üstüne bastılar bence çünkü karnımın üstünde bir el hissettim basma hissiyatlı yerine sadece sanki biri karnıma öylesine dokunuyormuş gibi düşünün Bebek bakım odasına geçtikten sonra beni dikme sırası gelince sakinleştirici yapalım mı dediler çünkü ben ilk başta da korkuyorum vesaire dedim sakinleştirici iğne yaptılar uyudum ben uyandığımda işlemlerinin çok az kaldığını söylediler öyle de oldu zaten beş dakka bile olmadan bitti işlemleri bu arada bebeği çıkardıkları sıra karnıma elledikleri için midem bulandı benim hemen söyledim kusasım geliyor diye hemen tutma kus dediler kustum direk bende sonrasında odama geldim benden önce bebeğin geldi bakımları yapılmış giydirilmiş bir şekilde ondan 20-30 dakika sonra büyük ihtimalle odama geldim ben ilk yürüyüş de zorlanmadım tam tersi sonra ki yürüşler biraz zorladı beni ilkinde belki hâlâ anestezinin etkisindeydim bilmiyorum artık şimdi üçüncü günüm bugün bir sıkıntı yoksa taburcu olucam normal bir şekilde yürüyebiliyorum ama eğilme kalkma konusunda hala ağrılarım var açıkçası o da normal bir ameliyat geçiyoruz sonuçta .Bu arada sonda bende takılırken hiç hissetmedim çıkarırken de acır diye çok korktum ama onda da bir şey hissetmedim yani . Sormak istediğiniz sorular varsa cevaplayabilirim ben kızıma kavuştum Allahın izniyle inşallah bütün gebelerimiz de bebeklerine kavuşurlar 🥹♥️🙏🏻