Selam herkese. 12. Haftalık hamileyim. Ama çok halsiz his ediyorum kendimi. Bir ara çok fazla ağlıyordum. Yine ara ara oluyor. Sizde de öylemi? Mide bulantısı, kusma pek olmadı. Ama aşırı halsiz oluyorum. Bişey yapmak istemiyorum. İki kızım daha var. Onlarda sanırım daha enerjik his ediyordum. Yaşları da çok yakın.. kusmam sadece yemekleri sindirmedigim zamanlarda oldu. Onun dışında olmadı. Şuan hastayım bilmiyorum onunda etkisi vardır herhalde. İstahsizim bu gebelikde. Et asla yiyemiyorum. Bazı kokular dokunuyor hala. Kız ve erkek bebek hamilelikleriniz nasıl geçti canlar ?