yldzata Merhaba, genellikle tum testlerde kuruma cizgisi,buhar cizgisi olusabiliyor. Bu nedenle kuruma cizgisi mi yoksa gebelik mi anlamaniz icin süre cok onemli. Test kagidinda kac dakika icinde sonucu gorceginiz yaziyor. Orn.ilk 3 dakika dedi siz baktiniz ilk 3 dakikada bu cizgiyi gorduyseniz gebelik. Eger testi yaptiniz kenara koydunuz 10 dak sonra baktiniz evap cizgisi oluyor.