Kızlar afedersiniz ama gece ilişki oldu.Sonrasında lavaboya gittim çıkarken iç çamaşırımda avuç içi kadar ıslaklık gördüm emin olmak için peçeteye sildim.Belli belirsiz kan ve biraz daha su gibi bir şey geldi.Hastaneye gittim nstde sancı 20 ye kadar çıktı.Açılma yok dediler eve gönderdiler.
Mide bulantısı,sırt ağrısı ve karnımda hafif ağrı oluyor ve karnım sertleşiyor.
Sizce doğum mu olacak neden böyle oluyor?