Adetim biteli 3 gün oldu ama ara ara kahverengi yada pembe akıntım oluyor böyle şeffaf akıntımla birlikte bu ay adetim çok az oldu zaten toplam 2 ped anca doldurdum diyebilirim kısa sürdü süresi de 3 gün kesildi 4.gün sildikçe geldi 5 . Gün tamamen bitti ama Bir gün sonra hiç gelmedi gece geldi az birşey sonra 2 gündür de sildikçe gelen ufak ufak lekelenme yaşadım acaba gebelik olabilir mi diye yordum annem bana hamileyken adet görmüş anlamamış hamile olduğunu bir ihtimal işte yaşayan var mı ?