Purpura26 evet şu anda 15 haftalık sadece ikiz diye bekledim bu değerle,ama tek , acaba öldü mü sonradan diye vesvese geldi,bı de ben adet günumu beklerken test yaptım silik çıktı sonra regl oldum dedim acaba üstüne mi gördüm bu kadar yüksek çıktı ya da ikiz miydi biri gelismedi mi gibi gibi kızlar çok vesvese geliyor artık bunalıma giriyorum bazen,