busu1 kızımın ismine olan benzerliginden dolayi Aymira diyorum. Tabi ki de sevip beğenmeyeni olur ama ben kızımın ismini çok severek koydum çok severek sesleniyorum, dışarıda falan Almila diye seslenirken duyanlardan da ayyy Almila mi çok güzel vb seklinde tepkiler aldım hep. Söylerken çok hoş oluyor bu isimler bence