Kızlarrrrrrrrrr bi kerelikden bişi olmaz dedim afedersiniz ama oldu galiba şimdi linç yiyeceğim ama istemiyorum iki çoçuğum var ve daha yeni büyüttüm rahata erdim adetim 3. Gün oldu ve hala olmadım baş ağrım cidid bi şwkilde var ve korkuyorum 🥲🥲🥲🥲 2 defa korunmasız bişi olmaz dedim ve adetim gecikti olabilme ihtimali varmıdır uyuyamıyorum