busesahin aslında kafamda deki sorular var ,ben adet günumu beklerken test yaptım silik çıktı sonra regl oldum dedim o zaman yanlış test çıktı çünkü tam âdet oldum baya sonra âdet gecikti 11 gün ,ilk brta beş hafta dokuz bin küsürlu,6 haftalıkta 15 bin acaba üstüne görme mi oldu ondan mı yüksek çıktı merak ettim