Niless45 daha önce görmüştüm. Klomenle letuyla veya gonal f ile yumurta sayısı biraz daha arttığı için ve iyi büyüdükleri için çatladıklarında normalden daha fazla korpus luteum yani progesteron salgılayan hormon üretilir aslında normalde de vücudumuzda bu oluyor ama ilaçla daha belirginleştiği için farkediyoruz çoğu diğer semptomu da daha güçlü yaşayabiliyoruz