Glr_grz Kızlar karnım çok kasılıyor bebek toplanıyor karnım üstünde ve alt karnımda acı var başka hiç bir belirtim yok doğum belirtisi mi bu?
iclalbak Glr_grz ben 39+5 oldu artık ve 1.5haftadır devam eden toplanma karın sertleşmesi onun yanında alt karında regl ağrısı gibi gün içinde fazla ama hala doğurmadımm
Glr_grz nur_T nur_T belimde az bi sancı var ama dayanılmayacak gibi değil kasılmalar sürekli yaklaşık 2 2.5 saattir var