37+3 oldum sabah uyandığımda belden ayağıma kadar vuran bir ağrı var. Oturup kalkamıyorım tek başıma üstümü değiştiremiyorum, bacağımı çekemiyorum yani. Daha önce de siyatik ağrı oluyordu aynı bu şekil. Ama bu saat oldu hala geçmedi. Sancı olabilir mi acaba. Böyle olup sancısı çıkan oldu mu. Sürekli olan bir ağrı. Otururken de var. Ama mesela aralarda şiddeti artık üstten aşağı doğru geliyor