Mellekk canım benimde oğlum olacak İnşallah 16+3 te elimi karnıma koyduğumda hissettim bi kere sonra 17 de hissettim pıt pıt 19+5 oldum elimi koymama gerek yok tekmeden uyutmuyor Maşallah😀 Eşim bile elini koyunca hissediyor artık 😀Bekle bir kaç güne hissedersin İnşallah ☺️İç karnın genişse ondan geç hissedersin. Benim geniş değil karnım önde top gibi herşeyi hissediyorum bide zayıf olduğum içinmiş doktor öyle dedi.