yagmur-45 Biz de aşırı kararsız kaldık. Tahmini doğum ayına göre enerjisi yüksek isim seçeneklerine bakıyorum. Bahsettiğiniz isimler benim de hoşuma gitmiyor. Eşim Işılay ismini beğendi, ben beğenmedim, Işıl neyse ama Işılay olmadı kafamda. Gökçen ismi güzel bir enerji yakalayacak gibi duruyor yorumlarında, Göksu, Özgü, Aylin, Bengü, Bengisu, Begüm, Ömür, Sezin isimlerini beğeniyorum ama skala geniş. Chat gpt çok da bayılmadığım isimleri daha enerjisi yüksek diye yorumluyor, içine kapanık bi çocuk olmasın istiyorum. 😄Kararsız kaldım.