Merhaba kızlar kiz kardeşim için giriş yaptım bu uygulamaya kendisi 2 senelik evli ve bebis istiyorlar sorum şu ki 1 hafta 10 gün önce adeti bitip iliski olmus hafif kan gelmiş ve şu an regl 9.gunu hala ara ara kahverengi akıntı geliyormuş o günden sonra iliski olmadı cocuk istiyorlar acaba hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa hala regl devam mı ediyor ovulasyon testi yaptı yumurtlama gördü o günü ve diğer 2 günü de değerlendirdiler geçen ay maalesef olmadi umarım kiz kardeşimin gönlüne göre olur hersey sizinde düşünceleriniz merak ettiğimiz için sormak istedik aranızda bu durumu yaşan varmi