emineanne06 Kızlar ben 17+5 haftalık hamileyim ve hala bebeğimin hareketini hissedemiyorum ya da hissettin mi ben de bilmiyorum. Sizce normal mi siz kaçıncı haftada ve bebeginizin hareketini hissettiniz.
aozturk emineanne06 ben ilk 17+6 da tek bir minik hareket hissettim. Zamanla arttı şimdi 28+4 üm baya hissediyorum
HandanKA Haftalıkken hissettim ilk hareketini. İlk gebeliklerde 20. Haftaya kadar hissedilmemesi normal demişti doktorum
begumkaya2 Göz seyirmesi gibi seyirme hissedersin ilk etapta karnında, çok minik dalgalanma, bağırsak hareketi mi bebek hareketi mi diye ikileme girersin. Ama bence en benzeri göz seyirmesi gibi bir hissiyat🌸
eymis Ben 16-17 haftalık arası sağa yatarken hissetmiştim şuanda 32 haftalık hamileyim hala sağıma yattığımda daha çok hareket ediyor 😂sanki içinde kanat çırpma,kalp ritmi gibi değişik bir histi kimisi bağırsak hareketi sanıyormuş ama bence öyle değildi
fdegirmencii Ben de 17. Haftamdayım 2 gün önce hissettim böyle içimde kurt varmış gibi resmen aktı gitti aşşırı garipti dönme hareketi yaptığı için hissettim yüksek ihtimal ondan sonra hiç hissetmedim ilk hamileliğim erken hissedince çok garip oldum 😂
gzmnrhal fdegirmencii bende yana donmüstüm ilk biraz fazla dönmüsüm gobegin yataga degen kismina vurur gbi olunca o saskınlikla dakikalarca beklemistim kimildamadan belki bidaha olur diye hic unutamiyorum 😅💕
gzmnrhal emineanne06 Her gece karanlik sesiz odaya sirt ustu uzan elinle yokla sabirla bekle en sonunda yakalarsin bi kipirti 20ci haftaya kdar hafif oldugundan anlasilmiyor pek 💕