tubaa8822 Evet şimdi belki biraz uzun olacak önce haklarınızı helal edin. Size en baştan tüm bebeklerimi özet gececem. Çünkü bunun doğumu önceki bebeğimle ilgili. Şimdi ilk kızımda 38 haftalıkken suyu azaldığından suni sancıyla doğum yaptım. Ondan sonra bir kız bebeğine daha hamile kaldım. Onuda 37 haftalıkken kordon dolanmasindan kaybettik suni sancıyla ölü doğum yaptım. Daha sonra bir erkek bebeğine hamile kaldım. Oda 37 haftalıkken boynuna 2 tür kordon dolanmasindan doğuma alindim. Suni sancıyla 9 10 saat acilmam beklendi tam açıklığa gelince doğumhaneye gidip ıkındım ama olmadı kordon bebeği aşagıya bırakmadi. 10 cm acikligimla sezeryan oldum. 4 yıl aradan sonra bir kız çocuğuna yine hamile kaldım. 33 haftalıkken boynuna 1 tür kordon dolanmışti 10 gün sonra yine çağırdı bu defa kordon dolanmasi 3 tura çıkmıştı. Geçen haftaya göre kilosunu da az almıştı. Doktor önceki öyküden dolayı riske atmadı sezeryanla 2280 gramında kızımı aldı. Şuan küvezde çok küçük. Ne kadar küvez de kalır bilmiyorum. Benim hikayem de böyle arkadaşlar. Hepinize çok çok iyi sağlıklı doğumlar diliyorum.
Moz tubaa8822 çook geçmiş olsun yaşadığınız kötü tecrübelere rağmen doktorlar normal doğumda ısrarcı olmuşlar.Benim doktorum da 2 düşüğüm var diye tutturdu sezeryan ol sezeryan ol.Bu arada kordon dolanmalarına çok üzüldüm.Allah kimseye yaşatmasın hem başınız sağolsun hem gözünüz aydın olsun
powerpuffgirlss tubaa8822 canim basin sag olsun bebeklerini kaybetmene cok uzuldum insallah en kisa zamanda küvezden cikar kavusursun ❤️ bisey merak ettim kordon dolanmasini hissettinmi yada anladinmi yoksa kontrolde doktor mu anladi
PapatiA tubaa8822 öncelikle gözün aydın sağ sağlim doğmuş, ben çok uzun kalcağını sanmıyorum kg olarak 2500 de çıkartır solunumu yerine gelmesini bekler sağlıklıca kucağınıza alın insallah , basındanda baya olay geçmiş Allah sabır versin 🩷
busra34__ tubaa8822 başınız sağolsun 😓 ayrıca hayırlı olsun inşallah hemen çıkar bol şifalar diliyorum benim de son kontrolde bir tur kordon dolanmıştı 30. Haftamda 😪 ama doktorum önemli değil hareketli ztn erken çıkarır hareketlerini kontrol et vs dedi bende o şekilde yaptım hareketi normal şükür kontrolüm var bugün inşallah çıkmıştır 😢 normal doğuma vs engel değil dedi bakalım
tubaa8822 powerpuffgirlss yok hissedilecek bişey değil ultrason da gözüküyor boynunda kırmızı renkte ışık yanıp sönüyor
Simayo Kavuştuklarınız için gözünüz aydın, kayıplarınız için de başınız sağolsun. Kordon dolanması olduğu nst’de veya ultrasonda bebeğin değerlerinde çıkmıyor mu? Çıkıyorsa çıkmasına rağmen mi vajinal doğumda bu kadar ısrarcı oldular?
tubaa8822 Simayo öyle ultrasyonda çıkıyor. Önceki dogumumda dolanmali şekilde çok bebek dogurttugunu söyledi doktorum. Öncesinde ölü bebek bile dogurdun boşuna kesmeyelim dedi. Gel gör ki benim bebeği kordon aşağıya bırakmadı. O yüzden sezeryan yaptık. Bundada mecburen sezeryan oldu. Ama doktor iyi ki aldık dedi bebeği çıkardıktan sonra çünkü 3 kez dolanmış geriye hiç kordon kalmamış hareket edecek yer kalmamış hareket etsede Allah korusun bundada bişey olurmuş dedi.
tubaa8822 busra34__ öyle öyle 2 turda bile normal doğum olabiliyor. Benimkinin kaderi boylemis evet bazen kendiliğinden aciyolar. Rabbim onu korusun inşallah sana bağışlasın
Ballkusum_33 tubaa8822 bende oğlumu 34+4 te erken doğurdum 13 gün kuvozde kaldı şimdi 3 yaşında kardeşini bekliyoruz ☺️ Rabbim sağlıcakla tez vakitte kavuştursun sizi inşallah 🤲🏻
tubaa8822 Ballkusum_33 ay hadi İnşallah benimkide çok uzun kalmaz 😍 hayırlı olsun bu arada Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.
tubaa8822 Ballkusum_33 bide 3 yaşına gelmiş ya yaşıtlarına göre hep geriden mi geliyor yoksa toparladım zamanla