PapatiA Kızlar Eray diye tanıdığınız kişiler var mı , genel olarak nasıllar 30.haftaya geldik isim bulamıyoruz yani buluyorum hep bi bahane yok salak oluyolar yok bilmem ne beğenmiyor beyfendi bi fikir verin
Ceku256 PapatiA bende birine Eray ismini önermiştim beğendiğim bir isim bana öyle saçma sapan bir şey söyledi ki şimdi ileride oğlum olursa Eray koyarım diyordum o kadının söylediği şey yüzünden yani çocuğuma laf eder korkusuyla koyamam. Çok yakın birisi
miros3200 PapatiA kerem , yigit ali , ömer, mahir, emir bu isimler hosumaa godiyorr. kerem dusunmustum kiz kardesim.koydu oglunaa yigiti esim sevmedi mahirdee kaldik bizde
bbusra00 Ben aynı isimlerin aynı karakterde olması olayını çok saçma buluyorum emreler çok şımarık olur aliler çok sakin olur gibi yani tamamen yetiştirme tarzı ve birazda genetik yatkınlık
PapatiA bbusra00 aynen bende katılıyorum sana ama işin içinden çıkamadım yani çocuk isimsiz kalıcak 😀şurda birisi bi değişik bi isim yazsa bi beni kurtarsa