emine1235278 Bu hastaneye giden dogum yapan yapacak olan varmi cok arastiriyorum ama hicbir mecrada bu hastane uzerine dogum gozukmuyor bulamadim yakini dogum yapmis olan vs yani bi bilgi istiyorum kizlar rica ediyorum 🌸
betlhsyinerva emine1235278 Gidenlerden duyduğum kadarıyla pek memnun kalmamışlar temizlik muayene doğum vs bende Mamak mavi göl tarafındayım bu 3.gebeliğim tıp fakültesine gidiyorum diğer ikisinide oraya gitmiştim memnun kaldım inşallah buda sıkıntısız sorunsuz geçer🌸
emine1235278 yaggmurt dogum ve yatis bolumunu bilmiyorum gormedim ama genel olarak evet cok kalabalik ve temiz olmayan bi hastane
emine1235278 PapatiA 30 .cu hafta kontrolum var etlik bilkent cok uzak oglum var bide tip fakulteside o sekildeymis bastan beri oraya gidiyorum diye sonucuda orda yapiyim diorum ama gonlum hic el vermiyo
emine1235278 betlhsyinerva evet bi kadinla konusmustum hastanede onun esi personelmis ve normal doğum yapmis cok memnundu ama esinden kaynakli oldugunu dusunuyorum ben sezeryan olacagim bilmiyorum tip fakultesinde takipli ama dogumu baska hastanede yapan cok tandigim var oraya da ayni sekilde yorum yapiyolar