feyzaipek 33 haftalığız ve inşallah bende İpek koycam. Etrafımda çok olumsuz yorum aldım kendileri isimin eski olduğunu daha güzel modern isimleri olduklarını söylüyorlarda ama İpek isminden bir türlü kopamadım.yeni isimlerin çoğu bana hiç sıcak gelmiyor. İpek Duru diye düşünüyorum bakalım