3babylovep pendikte bir var. 100 gramı 500TLye almistim 3 hafta önce. 4 tane geliyor. Adamın numarası var ama burdan atmam doğru olmaz isterseniz yarın adres alıp adresi yazayım buraya ? Ama erik hayalimdeki gibi çıkmadı :( bayağı yavandı, gereksiz ekşiydi ki ben çatır çutur limon yerim yani acı bi ekşiliği vardı, tuzladım paklamadı:( 1 tanesini yedim sonra yemedim :( isterseniz yarın bakıp atabilirim