Tubaagbut Bebeğin hareketini karnımın yan tarafında belime yakın yerde hissediyorum sanki arkama bel kısmıma dönecek bebek.karniminda küçüldüğünu hissediyorum 37+5 haftalığım bu haftalarda herkesin bebeği aşağı doğru iner benim ki yan tarafıma belime doğru gidiyor ???
Zeynebrima Tubaagbut bazen benimde öyle oluyor hatta eşime diyorum baksana sanki sırtıma geçicek arka tarafa 🤭🤭🐣
Handanby Tubaagbut benim de 36-37 de öyleydi ayakları ordaydı iktiriyordu 😊 sırtıma çıkacak şimdi diyordum 😊 38+3 olduk şimdide hareketli ama yeri daraldı çok esneyemiyor 🤩