loyabloomm Kızlar en güvenilir doğru sonuç veren erken gebelik testi öneriniz varmı? Bazıları çok yanlış cıkıyor daha once kaç kere aldım pozitif cıkıp kanda negatif çıkmıştı🙏🏻
bussraaaeewc loyabloomm awox kullanıyorum ben kuruma çizgisi yapmıyor asla 1 senedir uğraşıyorum hamile kalmak için dün testim hafif gölge gibi çıktı ama bilmiyorum inşallah yanıltmıyordur
loyabloomm bussraaaeewc aldım şimdi awox daha önce eczaneden awox almıstım hamileydim dogru çıkmıştı inşallah bunlarda doğru çıkar teşekkür ederim 🙏🏻🌸
loyabloomm ikinciyolculuk 5li aldım biri yanlıs olsa hadi 2 yanlıs oldu 5 tane de pozitif cıkıp nasıl kanda negatif oldu bemde anlamadım satıcı bozuk sattı demekki bana ya
NobleMom loyabloomm Yumurtlama döneminde yükselen LH hormonu ve adet olmadan önce yükselen progesteron hormonuda testlerde yalancı pozitife sebep oluyor. Geç yumurtlamış ya da regl’a yakın bir zamanda test yapmış olabilirsiniz bu yüzden pozitif çıkmış olabilir
loyabloomm ebruelif_00 evet ilk gebeliğimde 3 gün önceden yaptım ve daha yeniymiş 42 beta ile yakaladı valla yine aldım şimdi