kaya_kaya cylnboran04 bende eğer dönmezse diye korkuyorum ilk doğum normal olmuştu sezeryandan korkuyorum
cylnboran04 kaya_kaya benımkılerde normal doğum akşam bellime aşırı sert vuram ağrı oldu ben o an anladım dondugunu inşallah doner
28nisan cylnboran04 ay benimde aynı şekilde ağrım.oldu gece uyurken kesin dönüyor dedim dönmüş çok şükür 🥰 pilateste sürekli egzersizleri yaptırıyordu hoca demek ki işe yarıyor bakalım haftaya kontrol var aynı duruyor mu kızım
MorKelebek54 kaya_kaya benim sezaryen oldu. Sukur cok guzel gecti. Makat gelisliyken vajinal doguma cesaret edemem. Saniye icnde tum hersey olumsuz sonuçlanabilir çünkü. Cok ciddi riskleri var maalesef onlari göze alamadim sahsen.
lee_ann cylnboran04 ilki ölü doğum oldu ama normal oldu çok zorlanmıştım ikincisinde sezeryan mecburi suan 3üncü de sezeryan olacak
gamzw cylnboran04 37+5 im en başından beri makat geliş 38 de tekrar gel dönmezse sezaryen icin gün vericem dedi doktorum kendimi hep normal doğuma motive etmiştim gerçekten bebek nasıl doğmak istiyorsa oyle doğuyo bunu anladım
gamzw cylnboran04 umudum yok ama inşallah döner ister istemez cok kafama taktım sanırım hissediyo bebekte
asporca cylnboran04 bayramdan sonra ultrason da tekrar bakılacak ama ondan sonra iki buçuk ay kalmış olacak inşallah döner o zamana