Şu an 33 haftanın sonlarındayım. Özellikle akşamları tekrarlıyor, yatınca sağ kulağım ciddi çınlama yapıp başım dönüyor. Kan değerlerim iyi, tansiyonum da yok çok şükür. Ama uyku düzenimi alt üst ediyor. Bazen çınlama uyandırabiliyor beni. Yaşayan var mı bu tarz bir durum?