mystery94 elifff8 iğne ne kullandın canım ben sabah gidiyorum kontrole büyüdüyse vurulucam ovitrrelle
mystery94 rosee01 ayyy hadi inşşşş bende klomen famera kullandım bu ay ilk deda letu kullandım kızlar çok kullan diye önerdi inş işe yarar
mahperiii2 mystery94 benim büyütme de iğneydi çatlatma da iğne aynı sizinki gibi bende sabah gidicem büyüdüyse vurucam
rosee01 @“mystery94”#p3960830 mystery94 İnşallah Allah gönlüne göre versin ben birinci de ilk ay letü ile kaldım iğne vurulmadım ikinci de de letü kullandım 5.ayda oldu ama iğne vurulmadım çok şükür sağlıklı oldular
rosee01 mystery94 kesinlikle yumurta akı gibi akıntı olduğu zamanı takip et ozaman çatlama oluyor değerlendirin şans yüksek o günlerde zaten doktorunuz da söyler
mystery94 mahperiii2 canım ne yaptın benim dün ilaç bitmişti şimdi baktı daha büyümemiş cuma tekrar gidicem
mahperiii2 mystery94 benimki iğne yani iğneyle büyütüyoruz doktor iki gün daha var dedi çarşamba tekrar gidecem eğer yeterince büyümüşse Ovritrelle ile çatlatacaz
mahperiii2 mystery94 istediğimiz olgunluğa gelmemişler daha iki gün daha vuracam iğneyi çarşama tekrar gidecem ona göre çatlama iğnesini vuracam