gamzzee01
Ben eşimle Mayısta tanıştım. 14 Eylül de evlendim. 5 Ekim de ilk ve son kez regl oldum. 20+6 haftalık hamileyim. Yani erken mi diye düşünüyosan senin şu anki psikolojine en yakın olanlardan biriyim bence.
Bende doktor pcos ve yumurtalık tembelliği var. Benden önce evlenen ablamın çocuğu olmadı. Ben de bizim çocuğumuz olmaz düşüncesiyle hiç korunmadım. Ama pcos teşhisi koyulur koyulmaz yani 21 Mayıs tan beri hamile kalmak için araştırmalar yaptım, vitaminler kullandım. Çok istiyodum anne olmayı. Ve hiçbir belirti olmadan eğlencesine test yaptım.
Aslında siz düşünerek yapacağınız için tuhaf hissediyo gerginsin galiba. Ben amaan olmaz zaten, olursa mükemmel olur kafasındaydım. O yüzden o fikir tam bende olmadığı için o gerginliği yaşamadım. Ama kafanda o düşünce olmadan tamamen her zamanki eşinle geçirdiğin vakit gibi geçirmeni öneririm. Görevmiş gibi hissetmen seni tatmin etmeyebilir. Renginiz kaybolmasın bence. Çünkü ha deyince olmayabilir. Ve cinsellikten soğuyup ütü yapmak, yemek yapmak gibi zorunlu gerekli iş gibi görebilirsiniz. Annelik hissi geldi mi bilmiyorum ama bir an önce doğması için sabırsızlanıyorum. Sürekli acaba canlı mı, doğurabilir miyim sağlıklı şekilde, hastalığı var mıdır diye korkuyorum. Daha doğmadan bizim hanımefendi için bakmaya başladım Trendyol da herşeyi. Eskiden her gün sepetime bir şey eklerdim. Artık hiçbir şey eklemiyorum sayılır. Full bıcırık var.
Yeni evli olduğumuz için ve daha birbirimizinyenintanıdığımız için hepsi bir aradayken hamileliğin ilk dönemini geçirdik. Bizim için büyük bir dönemdi. O zamanlar enkaz yaşamadıysak daha da kolay kolay yaşamayız heralde dedim. Gerçekten zor bi sınavdı. Hamileliğin ilk dönemi ikiniz için de en zor dönemi oluyo. Sabır gerektiriyo.
Siz biz kadar zorlanmazsınız. Artık o kadar zor olmaz. Evliykenki halinizi tanımış ve alışmışsınız sayılır.
Sadece dediğim gibi zevk almaya bakın. Hiç düşünmeyin çocuk için falan diye.