1ogrencianne bussraaaeewc awox ile ben de bayağı yaptım. Negatif oldugu dönemlerde hic 2. cizgiyi cıkartmadı bende. Freely falan çıkartmıştı hamile olmamama rağmen. İnşallah gönlünüze göre olur 🤲🏻🤲🏻
1ogrencianne bussraaaeewc çok belli olmasa da gölge gibi görünüyor telefondan da seçmek zor oluyor siz daha net görmüşsünüzdür bize göre 😊
Sudemirhan Aşılama 11. Gün ilk idrar değil markası Predictor early bu markayla böyle olup negatif olan varmı güvenilirmi
1ogrencianne Sudemirhan bu test en iyi testlerden biri. Burada önermişlerdi özellikle gidip almıştım ben de. Hiç yanıltmıyormuş. Sizin var bence kan verin bir an önce 😊
bussraaaeewc Sudemirhan nasip böyleymiş pazartesi gününü bekle en azından şuan kan verince değerin düşük çıksa az mı çok mu diye kafana takılacaktı bu sefer ve pazartesi her şekilde tekrarlayaktın zaten Rabbimin bi bildiği vardır herşey gönlünce olsun 🌺
1ogrencianne Sudemirhan büyük ihtimalle var. Çünkü bayağı iyi bir test zaten kullanım talimatında silik çıksa bile gebelik olduğunu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam 😊 Allah’ım gönlüne göre versin inşaAllah tüm bekleyenlerin 🤲🏻🤲🏻🌸🌸
Sudemirhan bussraaaeewc Aminn teşekkür ederim allahım bilir nezaman vereceğini inşallah bana da nasıp etmiştir
bussraaaeewc test yaptım yine bu sabah yine benim görebildiğim bi gölge var ama renkli mi değil mi kestiremiyorum negatif yani sizce umut var mıdır artık
angelmother bussraaaeewc yok gibi benim çizgi olduğu halde negatifti hormonlardan bazen yanlış çıka biliyor adetten 2 gün sonra dene gecikme olursa yada en garanti kan