gul_dmr Kayseride şuan acıbadem hastanesine gidiyorum Cevat cündübeye ama yapılan haberler sonrasında devam etme konusunda endişelendim önerebileceginiz doktor var mı yada acıbadem hastanesi hakkında yorum yapar mısnız gidenler dogum yapanlar
arslan777 gul_dmr ne haber yapılmış acaba meraktan soruyorum ben de o hastaneyi düşünüyordum doğum için
ayten999 gul_dmr memnunum evet ben eşimin işinden dolayı indirimli gidiyorum ama normal muayenesi 4 bin küsür diye biliyorum
gul_dmr arslan777 tüp bebek konusunda alan dışında kişi calıştırılmış gibi yada doktor eczane önermiş gibi tüp bebek değilse düşünceniz bence alakası olmaz ama