Merhabalar bir şey soracaktım yarın doktora gidicem ama aklımda kaldı kötü düşünmek de istemiyorum 3 gündür ara sıra gelen karnıma bıçak saplar gibi iğne batırır gibi şeyler oluyor daha 14+1 günlük gebeliğim şuan korkuyorum bu zamanlar normal mi bu dalgalı ağrılar normal mi yaşayanınız varmı en iyisi doktora sormak tabi ama bugün yoktu yarın geliyor diye gidemedim merak ediyorum uyuyamadım