Rosegul Kızlar merhaba. Elimde gebelik testi yok maalesef, ovulasyon testleri ile gebelik öğrenen de çok olmus. Testime bakar mısınız sizce koyu mu
HunilerBenden Rosegul Normal koyuluk, lh vücudumuzda her zaman olduğu için ya bu şekilde ya daha silik 2. Çizgiler çıkabilir. En iyisi sabırla bekleyip gebelik testi alıp yapmanız.
Bir1kelebek Rosegul canım beni hatırladın mı baya oldu seni görmüyodum 🥲 bende hamile kalamadım hala sen hiç kaldın mı
Rosegul Bir1kelebek kuzum evet hatırladım ismini ama konuşmalarımızı hatırlamıyorum isminden anımsadım ama😌 bende hala kalamadim canım yaa eskisi gibi düşünmüyoruz ama işte umut devam ediyor