eslk2 Merhaba kızlar, Salı günü doğum var inşallah eğer aynı gün sütüm gelmezse ya da yetmezse sarılık olmasın diye mama alayım diyorum hangi marka önerirsiniz kullanan ya da araştıran var mı ?
yorgunannis eslk2 sma aldım o iyiydi toplatıldığı için vermedim hipp aldım ağır geldi şimdi bebelac gold kullanıyoruz ama o da pek iyi değilmiş bilemiyorum bede şaştım kaldım 🤦♀️ evolvia var bide onu denerim diye düşünüyorum var mı kullanıp memnun olan
1_2_3_4 eslk2 aptamil kullandım ama çok gaz yaptı bebelac normal olan kullandım fena değildi gold olan değil ama sade sarı paket olandan
eslk2 Bende şaştım kaldım çoğunda Palm yağı varmış yada toplatılmış bazı serileri neye güvenmeliyiz bilemedim gaz sorunu deneme yanılma diyorlar kimi bebeğe iyi geliyor kimisine gelmiyor diye.
Purpura26 eslk2 Eğer süt az gelir ve ya hiç gelmezse hastanede hemşire karar veriyor duruma göre. Mamayı hazırlayıp getiriyor şırıngayla. Her hastanede böyle mi bilmiyorum ama ben almamıştım mama