bmkl kelebek_2 Tam 7. haftada çok şükür duyduk. Şimdi 8+2’yim mide bulantım, halsizliğim ve sürekli uyuma isteğim var 🥱
hilalaselll4 kelebek_2 7+4 olcaz midem çok ekşiyor sakızsız dayanamıyorum 8. haftamda gideceğim kalp atışı için uyku hali çok var
kelebek_2 bmkl ay o mide yokmu o mide ula yesem bulanıyo yemesem bulanıyo yiyorum sonra acıkıyorum ama bulantıdan yiyemiyorum ağlamak istiyorum sabı versin Allah bize bacım😮💨
ars1 7+3 üm kalp atışını duyduk ancak 1 haftadır akşam yemekten sonra fenalaşıyorum nabzım bazen 100 oluyor ondan mı bilmiyorum nefes alamıyorum sanki sıcak basıyor size de oluyor mu
kelebek_2 ars1 bence doktora danış kuzum ama hamilelikte kan akışı hızlandığı için kalp kan pompalamaya çalışıyo hem bebeğe hem sana bunu biliyorum ama sürekli sürekliyse danış bence
kelebek_2 ars1 sor canım haber et benide bende mart 2 de gitcem 12 şubatta kese gördüm bebek yoktu bakalım nolcak
ars1 kelebek_2 tamam canım haber ederim, 12 şubat için normal bence ben de yeni duydum sen de duyarsın bu randevunda insallah🫶🏼
kelebek_2 hilalaselll4 ya şu hiçbişi hissetmeyen annelere gıpta ediyorum ya bacım biz niye böyle çekiyoruz
hilalaselll4 kelebek_2 aslında böyle olması beni iyi hissettiriyor demek her şey yolunda diye düşünüyorum 😅
ayzey1 Benim 5.haftada kese görüldü 6. Haftada kalp atışı duyuldu şükür 🙏🥰 şuan 7+4 . Doktorum 11.haftada gel ikili tarama testi yapalım dedi