gizemdegirmenci Merhabalar, dün ve bugün ben de kahverengi leke şeklinde yaşadım. Daha 3 haftalık, dün test verdim hcg 230 çıkmıştı. Yani normal, zaten kırmızı parlak olunca ve ağrı olunca durum değişiyormuş.