j27surn3 İlk öğrendiğimde som adetime ğöre 5 haftaydı kızlar bugun ğitim 7+1kese var biraz kanama alanı var ama bebek yok kesede yaşayan varmı doktor 1 hafta sora tekrar konturol ediçem dedi