bussraaaeewc test yaptım negatif çıktı bat 1 mart göğüs hassasiyeti ara ara adet sancım olup geçiyor inşallah çift çizgi görmek nasip olur sizde belirti varmı
halefsu bussraaaeewc inşallah canım bendede regl belirtileri var ama bu ay sağ kasığım da ara ara sancı oluyor genelde hep solda olurdu
Tomris777 bussraaaeewc inşallah çift çizgi görürsünüz benim BAT 6 AMA bende de göğüs hassasiyeti var inşallah bende görürüm bu ay çift çizgi
bussraaaeewc mehtapp7 inşallah ama awox erken gebelik testi yaptım yanıltmıyor diye biliyorum umudum kırıldı adet olmayı bekliyorum
bussraaaeewc halefsu benim de aksine hep sağ da olurdu bu ay solda hatta 3-4 kez anlık sancı girdi 4-5 gün önce nefesim kesildi anlamadım neden olduğunu inşallah ikimizde beklediğimiz ve istediğimiz sonuçları alırız 🤲🏻
halefsu bussraaaeewc inşallah inşallah canım hepimiz artık vücudumuzu sürekli dinlediğimiz için vücut bize oyun oynuyor bence üstelik regl sivilceside çıktı🫣
bussraaaeewc halefsu bende o da yok beynim artık bana oyun oynuyor sanırım dünden beri regl oldum sanıyorum ama gelen giden yok