İyi akşamlar kızlar
Ayaklarımın üstü bileklerime kadar aşırı kaşınmaya başladı sabahtan birkaç yeri kaşındı geçti döküntü falan yok birkaç saattir şiddetlendi heryeri aşırı kaşınıyor yanık gibi kızardı ve şişti ödem olmuş gibi 23. Haftadayım ne önerirsiniz acile mi gitsem nedir bu böyle