3 tane normal doğum yaptım inanın dedikleri kadar olmuyor şuan 4.hamileyim yine normal dogurcam eve geldim hiç yatmadim bile sadece ilk dogumda biraz yattım.oda dikisim var diye 2.3. dogumumda dikisim olmadı bile normal doğum gibisi yok tabi sorun olursa sezeryan olabilir ama siz elinizden geldikde normal doguma odaklanın