Leyla2923 valla bana da doktor 35+2 de 3150 dedi 37 haftaya uyumlu boyu 53 cm o da 40 haftaya uyumlu dedi ama daha doğum şeklini konuşmadık zaten haftaya kontorle gel dedi ama randevu bulamıyorum dünden beri de sancılarım var acile git gel yapıyorum sancılar çıkıyor nstde bide dün çok sert bir şekilde çatı muayenesi yapıldı 3 saat sonra tekrar gel evde yürüyüş yap oturma dedi bende tekrar yaparlar korkusuyla sabah gitmedim halen evde dolaşıp duruyorum ağrılarım var düzensiz ama sık kızım da sürekli kendini sağ tarafta gerip duruyor bugün sürekli öyleydi çok sert sancı gelince o daha çok gerilmeye başlıyor ilk hamilelik korkuyorum doğum mu başlıyor yavaştan yoksa daha çok mu var bilmiyorum 😐 ben 29.haftada gittim bide 32 de gittim 3 haftada 1 kilo almıştı 32 den 35 e kadar bekledim yine 3 hafta geçti bu sefer 500 Gr almıştı bence artık yavaşlıyor inşallah sezeryana gerek kalmaz