Badesmom bence bir nst cektirin. Sancıysa durdurabilirler ilerlemeden. Ben hiç anlamadım 34. Haftamın bitiminde 2 cm açılmam olmus nst de sancılar tavan cıktı. Ve o gün doğum yaptım. Korkutmak için demiyorum ama hiç ihmal etmeyin bence acile gidin içiniz rahatlasın.