2bebek-1anne benim de küçüktü hatta doğum yaptım yine küçüktü sütüm olmayacak az gelecek diye aklım çıkmıştı ama farkettim ki ay ay geçtikçe bebek midesiyle birlikte buyudukce gögüslerinde buuuyor benim öyle oldu ekstra takviye kullandım ben takviyede ki vitaminlerden kaynaklı rezene de süt yapıyor aklında bulunsun ama korkma vücut bebeğine kadar süt üretiyor sadece sen en önemlisi 2,5 litrenin altına düşürme içtiğin suyu yeterli