sucukluyumurta07 minikyavru benim ilk 930 cıktı 2 gün sonra 3034 ama daha gitmedim 😁 6+5 de pazartesi gıdecegım
deletedmom43191 minikyavru ilk gebelikte 512 di ikinci gebeligimde bakilmadi ucuncu gebelikte ise 61 bindi beta 🥰🥰🥰 ucuncu gebelik baya suprizdi 7 haftada ogrendim
parildayanyildiz2 minikyavru son adete göre 6.haftada gitmek çok mantıklı bence geç döllenme değilse hem keseyi hem kalp atışı duyulabiliyor
Busraaaakkk minikyavru Regle 2 gün kala pozitif gördüm direkt sabahına gitmiştim 147 çıkmıştı betamda
dilekmom6 Benm 3300dü beta ve gittim 2 gun sonrasında. Ultrasonda kese görünmedi vajinalden bakıldı orda gördük 5+3′tüm
dalyaluna35 Son betam 16772 idi sata gore 5+0dım, bir hafta sonrasinda doktora gittim hem bebegi gördüm hem kalp atışını duydum